Article

Blog Entry



Segítség a számlázó program kiválasztásához

Segítség a számlázó program kiválasztásához bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
2015-03-12

A digitális korban még a legkisebb vállalkozások számára is előnyös egy online számlázó szoftver használata. Segítségével csökkenni fog az emberi hibák száma, rengeteg bosszúságtól szabadul majd meg, áttekinthetővé válik cége pénzügyi története, egyszerűen készíthet kimutatásokat, statisztikákat, ráadásul még a készletnyilvántartás is pontosabbá válik.

Business

Ha megbízható, jól működő számlázó programot választ, cége sikeresebbé és nyereségesebbé válhat! Ehhez, azonban figyelembe kell venni néhány tényezőt. Mielőtt nekilátna az interneten fellelhető összes számlázót tesztelni, próbálja meg leszűkíteni a kört néhány kritérium segítségével.

– A döntésnél ne az ár legyen az elsőszámú befolyásoló tényező! Figyeljen a lehetséges rejtett költségekre, és részletesen kérdezzen utána, hogy mit tartalmaz Ön által kiszemelt szoftver csomag.

– Amennyiben a szimpatikus számlázó program(ok)hoz tartozik egy ingyenes próbaidőszak, azt mindenképp vegye igénybe! Hiszen lehet, hogy sok jót olvas valamiről, de nem biztos, hogy az úgy is van. És az is lehet, hogy az Ön tevékenységi köréhez nem az a legideálisabb program.

– A teljesen ingyenes számlázókról elmondható, hogy az alap programnál kevesebb funkcióval rendelkezik (pl.: nem lehet vele díjbekérőt kiállítani, nem látható benne a kintlévőségek listája, nem lehet több felhasználót hozzárendelni, stb.). Ezeknél az ingyenes programoknál ráadásul még az is felmerülhet, hogy korlátozva van a használati idejük, maximalizálva van a kiállítható számlák mennyisége, vagy a program használata közben különböző zavaró hirdetések jelennek meg.

– Érdeklődjön, hogy a szoftverfejlesztő cég milyen továbbfejlesztési lehetőségeket ad, van-e ingyenes szoftverfrissítés és jogkövetés! Legyen tisztában azzal, hogy ha egyedi fejlesztést kér a cégtől, akkor jóval nagyobb költséggel kell számolnia.

– Fontos kritérium lehet az is, hogy a számlázó programot üzemeltető cég milyen ügyfélkapcsolati rendszerrel bír. Azaz, mikor és milyen módon tud tőlük segítséget kérni, esetleg hibát bejelenteni. Nem mindegy, hogy minden nap éjjel-nappal vagy csak hétköznap 8-t 16-ig, illetve hogy telefonon, SMS-ben vagy csupán e-mailben tud velük kommunikálni!

Tags: , , ,

Comments are closed.