Article

Blog Entry



Fogyás gyaloglással

Fogyás gyaloglással bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva
2014-07-30

Fogyás sétával
Jó formában lenni fizikálisan és mentálisan is megéri. Az egyik legnagyobb előnye kétségtelenül az egészségesebb és hosszabb élet. Ha szeretne igazán jó kondiban lenni, de nem kedveli a futást, még nem veszett minden, hiszen gyaloglással is lehet fogyni. Ráadásul bárhol, bármikor megteheti. Természetesen emellett a testmozgás mellett is elengedhetetlen az egészséges étrend, más különben hiába minden erőfeszítésének. Most kiderül, hogyan gyalogoljon hatékonyan, ha fogyni szeretne!

1. Gyaloglás szünetekkel
Gyaloglás közben tartson szüneteket, és csináljon 15 fekvőtámaszt, 40 guggolást és 40 terpeszugrást. Jobban fognak égni a kalóriák és hamarabb kerül formába, ha beiktatja ezeket a gyakorlatokat. Ez az egyik leghatékonyabb módja a fogyókúrás gyaloglásnak.

2. Gyors gyaloglás
Ha szeretne megszabadulni a plusz kilóktól, egyáltalán nem mindegy, milyen tempóban gyalogol. Ha sokat gyalogol, az is hatékony lehet, de a sebesség ekkor is létfontosságú. Próbáljon meg gyorsabban menni, hogy több kalóriát égessen!

3. Relaxaló gyaloglás
Ha szeretné kicsit kikapcsolni az agyát egy stresszes munkanap végén, vagy felfrissülne, mielőtt munkába menne, sétáljon egy nagyot! A kalóriák égetésén túl sokkal jobb lesz a közérzete és tisztábban fog tudni gondolkodni. Ráadásul a gyaloglás segít a stressz kezelésében és javíthat a hangulatán!

4. A dolgos hétköznapokra
Ha sűrű a napi menetrend, egyik feladat követi a másikat, néha nehezünkre eshet minden telefonhívásra válaszolni. Ez azonban könnyen áthidalható, ha a napi edzést kiváltja egy jó kiadós gyaloglással, miközben elintézheti a telefonokat. Persze nem lehet telefonálni meg relaxálni is egyszerre, de ha nincsen ideje mindenre, akkor ez a módszer segíthet.

5. Hosszú séta
Ha valóban szeretne lefogyni, heti kétszer legalább el kell mennie egy hosszú sétára. Próbáljon meg hozzáadni egy pár km-t, és hamarabb eléri célját. Ha például általában 3-4 km-t szokott gyalogolni, akkor próbálja meg növelni 2-3 km-rel, így előbb megszabadulhat a felesleges kilóktól.

6. Társas séta
Vigye magával a barátját, anyukáját, testvérét vagy szomszédját egy közös gyaloglásra! Higgye el, jól fog szórakozni! Pláne ha mondjuk hasonlók a céljaik, miért ne csinálnák együtt? Miközben ápolják a kapcsolatukat, még le is fogynak együtt. Ez egy rendkívül hatékony módja annak, hogy az ember ne veszítse el a motivációját és kitartson terve mellett.

7. Dombra fel!
Dobja fel a gyaloglást egy kis szintkülönbséggel! Először egy kicsit keménynek tűnhet, de megéri küzdeni. Látogasson el a közeli kiránduló helyre, és tegye próbára a testét!

Tags: , , ,

Comments are closed.